Tlf. 86 15 47 46 Sommervej 31F, 8210 Aarhus V

Aros Fodterapi og Zoneterapi

Har fødderne brug for en ekstra god behandling?
Vi tilbyder behandling her i klinikken eller behandling i eget hjem. Det er ikke kun folk som har fodsmerter der benytter en fodterapeut, også folk som går ind for velvære og forebyggelse, benytter en fodterapeut. Behandling omfatter bl.a.:

• Negle
  • Ligtorne
  • Hård hud
  • Fodmassage
  • Vejledning til individuel tilpassede indlæg til sko

En typisk behandling hos Aros Fodterapi indledes med et fodbad, og neglene klippes og rettes til. Hård hud beskæres og eventuelle ligtorne fjernes. Behandlingen afsluttes med fødderne bliver smurt ind i creme og du får en let gang fodmassage. Under fodbehandlingen vil du få råd og vejledning om den daglige pleje af dine fødder. Der kan også fremstilles individuelt tilpassede indlæg til dine sko.

Zoneterapi
For at planlægge et behandlingsforløb der tilgodeser dig og dine symptomer vil zoneterapeuten spørge dig uddybende, for at vide noget om både de symptomer du har nu, og om du har haft nogen tidligere. Typisk foregår behandlingen således: Gennem de enkelte reflekszoners ømhedsgrad, hudens tilstand, m.m. danner zoneterapeuten sig et billede af ubalancens karakter, placering og styrke. Behandlingen tilrettelægges herefter. Zoneterapibehandlingen foregår ved trykmassage på føddernes under- og overside. Gennem behandlingen påvirkes de dele af kroppen, der ikke fungerer optimalt, og kroppen kommer igen i balance. På forhånd er det svært at sige, hvor mange behandlinger der er nødvendige alt afhængig af problemet.

Ring i dag - Få tid i morgen
Kender du nogen der skal forkæles med en gang fodbehandling eller fodmassage? Få lavet et gavekort på den ønskede behandling.

Tidsbestilling på tlf. 81 74 94 24

Statsautoriseret Fodterapeut